Для учнів 6 класу

 Усі завдання


МАТЕМАТИКА

13.12.2021

1. Запиши у вигляді пропорції твердження:

1) 7, поділене на 2, дорівнює 14, поділеному на 4;

2) 2 відноситься до 3, як 10 відноситься до 15;

3) відношення а до 2 дорівнює відношенню 3 до 7.

531. Запиши у вигляді пропорції твердження:

1) 2, поділене на 5, дорівнює 8, поділеному на 20;

2) відношення 4 до 2 дорівнює відношенню 6 до 3;

3) х відноситься до 5, як у відноситься до 7.

14.12.2021

1. Перевір, користуючись означенням, чи можна з даних відношень скласти пропорцію:

1) 11,2 : 3,2 і 15,75 : 4,5;

Пропорція. Основна властивість пропорції

2. Перевір, користуючись означенням, чи можна з даних відношень скласти пропорцію:

1) 0,7 : 0,1 і 0,8 : 0,2;

Пропорція. Основна властивість пропорції

15.12.2021

1. Перевір, користуючись основною властивістю пропорції, чи можна з даних відношень скласти пропорцію:

Пропорція. Основна властивість пропорції

2. Перевір, користуючись основною властивістю пропорції, чи можна з даних відношень скласти пропорцію:

Пропорція. Основна властивість пропорції

3. Знайди рівні між собою відношення і склади з них пропорції:

27 : 9; 5 : 15; 28 : 4; 4 : 12; Пропорція. Основна властивість пропорції 3 : 1.

537. Знайди рівні між собою відношення і склади з них пропорції: Пропорція. Основна властивість пропорції

4. Знайди невідомий член пропорції:

1) х : 6 = 2 : 3; Пропорція. Основна властивість пропорції

16.12.2021

1. Знайди невідомий член пропорції:

1) х : 6 = 2 : 3; Пропорція. Основна властивість пропорції

2. Знайди невідомий член пропорції:

1) х : 4 = 5 : 25; Пропорція. Основна властивість пропорції

3. З пропорції:

Пропорція. Основна властивість пропорції утвори нову, помінявши місцями крайні члени;

Пропорція. Основна властивість пропорції утвори нову, помінявши місцями середні члени.

17.12.2021

1. З пропорції Пропорція. Основна властивість пропорції утвори нові, переставивши місця ми крайні або середні члени.

2. Розв’яжи рівняння:

Пропорція. Основна властивість пропорції

ІНФОРМАТИКА

Практичне завдання

25

Поняття події. Види подій

 

 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 

Вправа 1. Термінал.

Завдання. Створи проект Термінал, який можна було б використати для замовлення меню у шкільній їдальні. Користувач має ввести своє ім'я у вікно повідомлення та перейти на сторінку меню, клацнути на страві із запропонованого меню, після чого всі страви мають зникати з екрана, а на екрані – з'являтись повідомлення, що замовлення прийнято.

 

1.    Завантаж середовище Скретч 2. Заміни на сцені Рудого кота іншим виконавцем на свій розсуд.

2.    Додай до проекту об'єкти – елементи меню. Використай зображення з бібліотеки спрайтів або намалюй їх.

3.    Приховай усі елементи меню, двічі клацнувши на команді  групи Вигляд або змінивши властивість Показати кожного з об'єктів – не позначена.

4.    Зміни фони сцени: стартове вікно деякого кольору, вікно меню білого кольору, вікно завершення проекту – на білому фоні напис про те, що вибір прийнято. Візьми до уваги, що напис кирилицею складно зробити з використанням інструмента додавання тексту, його можна просто намалювати, наприклад, пензликом.

5.    Створи програму використання термінала за зразком.

6.    Передбач опрацювання події, при настанні якої користувач перейде на вибір меню, – зміна тла сцени проекту на тло2. До кожного елемента меню додай скрипт.

7.    Передбач опрацювання події, при настанні якої користувач обирає елемент меню – натиснуто на об'єкт. Для цього скористайся командами.

8.    Передбач опрацювання події, при настанні якої користувач переходить до останнього фону сцени – підтвердження вибору меню. Візьми до уваги, що при цьому на екрані не мають відображатись елементи меню. Обери для скрипта дві команди зі списку.

9.    Скопіюй для інших елементів скрипти,  створені для одного елемента меню.

10. Запусти проект на виконання та переконайся, що він реалізовує запропоноване завдання. За потреби внеси зміни у програми для об'єктів.

11. Збережи створений проект з іменем Термінал у папці:

E:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 25\

 

Вправа 2. Віхола.

Завдання. Створи проект Віхола, у якому зі сніжинок різного розміру утворюються нові сніжинки – клони, що рухаються сценою випадково, збільшуючи та зменшуючи свій розмір.

 

1.    Завантаж середовище Скретч 2. Вилучи об'єкт Рудий кіт і додай до проекту об'єкти Сніжинки.

2.    Зміни розміри сніжинок, використавши інструменти .

3.    Склади програму для події натиснуто зелений прапорець, за допомогою якої створюють клон з об'єкта Сніжинка (Snowflake).

4.    Передбач опрацювання події створення клона, при настанні якої сніжинка переміщується та змінює свій розмір. Використай у програмі подані на малюнку команди.

5.    Додай до інших об'єктів проекту подібні скрипти. Внеси потрібні зміни в деякі команди.

6.    Запусти проект на виконання та переконайся, що він реалізовує запропоноване завдання. За потреби внеси зміни у програми для об'єктів.

7.    Збережи створений проект з іменем Віхола в папці:

E:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 25\

8.    Закрий всі відкриті вікна.

 



Коментарі